ראש העיר ישראל פרוש: "העבודות החלו, בונים עוד אלפי יח"ד"

אייל ראובן 4 Comment on ראש העיר ישראל פרוש: "העבודות החלו, בונים עוד אלפי יח"ד"

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש לגדסי ופרידמן ב"שטח נדלני": "סיכמנו עם משרד השיכון ורשות מקרקעי ישראל שאנחנו לא מוציאים דירות לפני שיהיו שטחי מסחר ותעשייה" | האזינו לריאיון

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש עיריית אלעד ישראל פרוש בריאיון לאיתי גדסי ויענקל'ה פרידמן בתכנית "שטח נדלני": "יצאנו כבר עם שיווק של 930 דירות, עכשיו ייצאו עוד 1300 דירות, המכרז של 450 דירות שנפל ייצא שוב. בסה"כ השנה נצא עם כ- 5000 יח"ד שייצאו לשיווק, אלעד הופכת להיות עיר ואם בישראל".

"הציבור החרדי צמא לדירות, ואם יש עיר מצליחה צריך להוסיף לה. חלק מהדירות יימכרו במסגרת פרויקט מחיר מטרה" הוסיף פרוש. "אני מציע לכל מי שרוצה לבוא לכאן לראות את הבאגרים שכבר עובדים, אנחנו בתהליך מואץ. סיכמנו עם משרד השיכון ורמ"י שאנחנו לא מוציאים דירות לפני שיהיו שטחי מסחר ותעשייה, שלא יהיה כמו הערים החרדיות שנבנו כמו גטאות" אמר ראש העיר.

"יש עוול לא נורמלי כלפיי המגזר החרדי. הקב"ה עשה לנו חסד שראינו כמה אחרים ביקשו בקואליציה האחרונה, למדנו מה צריך לבקש. אנחנו צריכים לקבל כמו דימונה, למרות שאנחנו במרכז. מרכזי תרבות בתל אביב לא עוזרים לנו, אנחנו חיים בתוך עצמנו" כך פרוש.

לקראת הבחירות המוניציפאליות שיתקיימו בעוד שנה, התייחס פרוש להמשך תפקידו כראש העיר ואמר: "אני אוהב את אלעד, אוהב את התושבים, אני רוצה להיות כאן לפחות עוד קדנציה, אני יודע שהרבה דובים עומדים סביבי".

"קיבלתי עיר עם חשב מלווה עם הרבה מאד בעיות, בלי תרבות, בלי בית קברות בלי הרבה דברים חיוניים. אנחנו בונים בריכה, חדר כושר, יש כאן בחורי ישיבות מכל העדות והחוגים, ועוד הרבה דברים, אני מתפלל כל יום לה' שייתן לי להצליח".

האזינו לריאיון:



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    פרוש ראש עיר נוכל שגנב את כל הקרקעות של העיר לחסידויות שאינם תושבי העיר כגון תולדות אהרון בעלזא ביאלא סלונים ועוד נוכל שמתקרב רק חסידים ומעודד בניה בלתי חוקית ברמות מטורפות שמחריבות ומציקות לכלל העיר רשע מרושע צא מעירינו

  2. 3

    כמה חירטוט .זוכי מחיר למשתכן מחכים כבר כ4 שנים .פורוש אלוף בחירטוטים.דואג רק לישיבות חסחדיות שלא קשורות לעיר

  3. 2

    שאלוהים יעזור לעיר אלעד
    שיש לה ראש עיר כזה מוש….. 🙏🙏🙏

  4. 1

    אנחנו גרים ליד היער😜
    ויש פה רעש מטורף יש לנו נוף מטורף מהבית🏡 אבל עכשיו אם הוא יבנה בניינים 🏢אנחנו לא נראה כלום
    אוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווף